ElarK-PNU

Соціально-педагогічний патронаж сімей з дітьми з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боярчук, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-03-14T09:58:31Z
dc.date.available 2022-03-14T09:58:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Боярчук Т. М. Соціально-педагогічний патронаж сімей з дітьми з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Миколаївна Боярчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6017
dc.description.abstract Сім’я, що виховує дитину з порушеннями інтелекту, стикається з певними труднощами в процесі її навчання й виховання. Батькам життєво необхідне отримання адекватної інформації, поданої у відповідній формі, донесеної з урахуванням психологічних особливостей, емоційного стану кожної матері, кожного батька, інших членів сім’ї та родини в цілому. Інформація має стосуватися діагнозу, прогнозу й перспектив розвитку дитини, існуючих можливостей і наявних служб. Необхідна спеціальна робота з батьками для забезпечення різнобічної психологічної підтримки, у тому числі й з боку подібних сімей. Мета дослідження полягає в теоретико-практичному обґрунтуванні та розробці моделі соціально-педагогічного патронажу сімей з дітьми з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Соціально-педагогічний патронаж сімей з дітьми з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу