dc.contributor.author |
Костя, Діана Тодорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-14T11:52:12Z |
|
dc.date.available |
2022-03-14T11:52:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Костя Д. Т. Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Тодорівна Костя. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6019 |
|
dc.description.abstract |
Особливо актуальною в психології і педагогіці є проблема засвоєння молоддю соціальних ролей, через які здійснюється опанування суспільним досвідом. Мета дослідження полягає у підвищенні ефективності соціалізації дитини з порушеннями інтелекту на основі: 1) вивчення її рольової поведінки у малій групі, а саме виконання ролі школяра та інших конвенційних ролей у малій групі (зумовлених офіційним статусом) у зв’язку з виконанням міжособистісних ролей (зумовлених неофіційним статусом); 2) формування рольової поведінки на підставі спеціального добору психолого-педагогічних засобів (змісту, методів, організаційних форм) відповідно до сутності, складових, характеристик цієї поведінки та особливостей її прояву у дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |