Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Костя, Діана Тодорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-14T11:52:12Z | |
dc.date.available | 2022-03-14T11:52:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Костя Д. Т. Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Тодорівна Костя. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6019 | |
dc.description.abstract | Особливо актуальною в психології і педагогіці є проблема засвоєння молоддю соціальних ролей, через які здійснюється опанування суспільним досвідом. Мета дослідження полягає у підвищенні ефективності соціалізації дитини з порушеннями інтелекту на основі: 1) вивчення її рольової поведінки у малій групі, а саме виконання ролі школяра та інших конвенційних ролей у малій групі (зумовлених офіційним статусом) у зв’язку з виконанням міжособистісних ролей (зумовлених неофіційним статусом); 2) формування рольової поведінки на підставі спеціального добору психолого-педагогічних засобів (змісту, методів, організаційних форм) відповідно до сутності, складових, характеристик цієї поведінки та особливостей її прояву у дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |