ElarK-PNU

Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костя, Діана Тодорівна
dc.date.accessioned 2022-03-14T11:52:12Z
dc.date.available 2022-03-14T11:52:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Костя Д. Т. Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Тодорівна Костя. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6019
dc.description.abstract Особливо актуальною в психології і педагогіці є проблема засвоєння молоддю соціальних ролей, через які здійснюється опанування суспільним досвідом. Мета дослідження полягає у підвищенні ефективності соціалізації дитини з порушеннями інтелекту на основі: 1) вивчення її рольової поведінки у малій групі, а саме виконання ролі школяра та інших конвенційних ролей у малій групі (зумовлених офіційним статусом) у зв’язку з виконанням міжособистісних ролей (зумовлених неофіційним статусом); 2) формування рольової поведінки на підставі спеціального добору психолого-педагогічних засобів (змісту, методів, організаційних форм) відповідно до сутності, складових, характеристик цієї поведінки та особливостей її прояву у дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості рольової поведінки підлітків з порушенням інтелекту в малій групі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу