dc.contributor.author |
Русецька, Ірина Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-17T08:12:30Z |
|
dc.date.available |
2022-03-17T08:12:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Русецька І. І. Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Ігорівна Русецька. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6030 |
|
dc.description.abstract |
Завдання сучасного педагога полягає у тому, щоб знаходити особистісні ресурси дитини та підтримувати її пізнавальний інтерес та навчальну мотивацію. Ще більш вагомого значення розвиток навчальної мотивації набуває у підлітків з інтелектуальними порушеннями, які мають своєрідні особливості мотиваційної сфери у цілому, та навчальних мотивів, зокрема. Успішна навчальна діяльність забезпечить у майбутньому таким учням змогу брати активну участь у соціальному та професійному житті. Тому мотиваційна сфера є важливою для формування соціальної поведінки. У дипломній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури, експериментально вивчено особливості та запропоновано рекомендації щодо розвитку навчальної мотивації підлітків з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
100 |
uk_UA |