dc.contributor.author |
Голіней, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-17T11:32:58Z |
|
dc.date.available |
2022-03-17T11:32:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Голіней Н. М. Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Н. М. Голіней. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 119 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6031 |
|
dc.description.abstract |
Лексико-граматичні порушення у комплексі з загальними порушеннями читання і письма є найбільш поширеними в дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку, що негативно позначається на розвитку їх навчальної діяльності. У зв’язку з цим посилюється інтерес педагогів до проблеми формування мовленнєвих навичок учнів як до соціалізованого чинника, а завдання підготовки дітей до спілкування в усній та письмовій формі висувається до розряду пріоритетних. Мета дослідження – розробити концептуальне, дидактичне та методичне забезпечення корекційних занять з підвищення лексико-граматичної компетентності в дітей молодшого шкільного віку із ЗПР. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
119 |
uk_UA |