ElarK-PNU

Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гривул, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned 2022-03-17T12:03:11Z
dc.date.available 2022-03-17T12:03:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гривул Т. П. Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Петрівна Гривул. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6032
dc.description.abstract Складна екологія, недостатній рівень медичного обслуговування, криза у соціально-економічній сфері призводять до того, що діти з порушеннями інтелекту, крім основних, мають супутні вади психофізичного розвитку. Особливі труднощі становить для них оволодіння мовленням, зокрема виразною звуковимовою, словниковим запасом, зв’язним мовленням. У зв’язку із цим одним із завдань комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям є корекція їхнього мовлення як основи формування інформаційної складової діяльності і соціальних зв’язків із довкіллям. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні педагогічних умов організації корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення у закладах спеціальної середньої освіти та в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу