Аннотации:
Для корекції порушень розвитку у дітей з інтелектуальними порушеннями педагоги використовують спеціальні методи та прийоми навчання і виховання. Проте значущим є використання й інноваційних технологій, однією з яких є артпедагогіка. Артпедагогіка дозволяє ненав’язливо, спостерігаючи за дитиною в процесі творчості, пізнати її життєві цінності й особистісні інтереси, зрозуміти індивідуальність, відчути настрій. У творчій діяльності гармонійно поєднується виховний, розвивальний, діагностичний і корекційний процеси, створюючи підґрунтя для формування довірливих емоційних стосунків з дитиною, ефективної соціальної взаємодії та якісного корекційного впливу. Мета дослідження – визначити особливості використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.