dc.contributor.author |
Нестерович, Христина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-23T09:21:55Z |
|
dc.date.available |
2022-03-23T09:21:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Нестерович Х. О. Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Олегівна Нестерович. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 125 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6039 |
|
dc.description.abstract |
Актуальною проблемою розвитку сучасної системи освіти є інклюзивна освіта, яка передбачає спільне навчання дітей із різними психофізичними порушеннями та їх однолітками з типовим розвитком. Інклюзивне освітнє середовище визначається як спеціальне середовище, спрямоване на забезпечення сприятливих умов для навчання і всебічного розвитку учнів з різним рівнем здоров’я та освітніми потребами. Створення цих сприятливих умов забезпечує командна робота фахівців психолого-педагогічного та соціального супроводу (психологи, педагоги, соціальні працівники). Мета дослідження – проаналізувати особливості соціально-психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
125 |
uk_UA |