Короткий опис(реферат):
Важливою умовою ефективності професійної діяльності педагогів є позитивний психоемоційний стан, від якого залежить ставлення людини до своєї праці, мотивація до неї, взаємини з учнями, колегами й батьками тощо. Особливої актуальності ця проблема набуває у корекційних педагогів, оскільки їх професія належить до професій з підвищеною нервово-психічною напруженістю, що негативно впливає не тільки на емоційний стан фахівців, а й на стан їхнього здоров'я загалом. Тривале накопичення стресових станів з часом призводить до виникнення синдрому професійного вигорання, що негативно позначається на продуктивності педагогічної діяльності та є передумовою виникнення професійних деформацій особистості. Мета дослідження – визначити рівень та особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів, які працюють в різних типах закладів.