dc.contributor.author |
Ростун, Марина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-23T09:33:24Z |
|
dc.date.available |
2022-03-23T09:33:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ростун М. Ю. Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Юріївна Ростун. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6041 |
|
dc.description.abstract |
Важливою умовою ефективності професійної діяльності педагогів є позитивний психоемоційний стан, від якого залежить ставлення людини до своєї праці, мотивація до неї, взаємини з учнями, колегами й батьками тощо. Особливої актуальності ця проблема набуває у корекційних педагогів, оскільки їх професія належить до професій з підвищеною нервово-психічною напруженістю, що негативно впливає не тільки на емоційний стан фахівців, а й на стан їхнього здоров'я загалом. Тривале накопичення стресових станів з часом призводить до виникнення синдрому професійного вигорання, що негативно позначається на продуктивності педагогічної діяльності та є передумовою виникнення професійних деформацій особистості. Мета дослідження – визначити рівень та особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів, які працюють в різних типах закладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |