Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сільмаха, Юлія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-23T09:49:27Z | |
dc.date.available | 2022-03-23T09:49:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сільмаха Ю. А. Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Анатоліївна Сільмаха. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6042 | |
dc.description.abstract | Значних успіхів у навчанні, вихованні, корекційно-розвитковій роботі і соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. Адже саме сім’я є первинним соціальним середовищем дитини, під впливом якого формуються знання дитини про оточуючий світ, і саме завдяки участі батьків в процесі розвитку дитини забезпечується ефективність навчання, виховання і корекційно-розвиткової роботи. Тому співпраця батьків з фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу є вагомою умовою ефективності інклюзивного навчання. Мета дослідження – визначити особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |