ElarK-PNU

Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ванько, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2022-03-24T14:04:42Z
dc.date.available 2022-03-24T14:04:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ванько Н. А. Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Андріївна Ванько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6047
dc.description.abstract Проблема раннього розвитку дітей залишається найбільш актуальною і потребує новітніх підходів до її розв’язання, особливо це стосується дітей, які мають різні порушення у психічному та фізичному розвитку. Інклюзивно-ресурсні центри є основними інстанціями, які мають надавати допомогу дітям раннього віку в Україні. В умовах інклюзивно-ресурсних центрів батьки можуть отримати комплексну оцінку розвитку дитини та подальший висновок щодо організації інклюзивного навчання чи отримання корекційно-розвиткових послуг. Мета дослідження – визначення особливостей корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу