dc.contributor.author |
Комар, Вікторія Всеволодівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-28T11:07:56Z |
|
dc.date.available |
2022-03-28T11:07:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Комар В. В. Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Всеволодівна Комар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6059 |
|
dc.description.abstract |
Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним недорозвитком пізнавальної діяльності, що виявляється у специфічних порушеннях пізнавальних процесів, зокрема й пам’яті. Це ускладнює процес навчання, ефективність якого значною мірою залежить від рівня сформованості процесів пам’яті, оскільки для подальшого використання навчального матеріалу учні мають його осмислити та запам’ятати. Тому вивчення особливостей розвитку пам’яті у дітей з інтелектуальними порушеннями є необхідним для вибору ефективних методів та прийомів здійснення навчально-корекційної роботи. Мета дослідження – визначити особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |