dc.contributor.author |
Приходько, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-30T10:48:38Z |
|
dc.date.available |
2022-03-30T10:48:38Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Приходько І. В. Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Приходько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6078 |
|
dc.description.abstract |
Батьки дитини з особливими освітніми потребами – активні учасники освітнього процесу. Тому із початком навчання дитини в інклюзивній школі вони є важливою частиною команди психолого-педагогічного супроводу та мають право брати участь в ухваленні рішень, що впливають на її розвиток. Для досягнення якнайкращого результату надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між членами цієї команди. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей співпраці корекційних педагогів з батьками дітей з особливими освітніми потребами, розробити семінар-тренінг ефективної співпраці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |