ElarK-PNU

Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з батьками дітей з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марфієвич, Марія Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-03-30T14:32:23Z
dc.date.available 2022-03-30T14:32:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Марфієвич М. М. Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з батьками дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Михайлівна Марфієвич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6081
dc.description.abstract Робота фахівців інклюзивно-ресурсного центру спрямована на виявлення та поступову корекцію порушення психофізичного розвитку дитини. Першочергово визначається форма взаємодії з батьками, вона передбачає психолого-педагогічну просвіту щодо потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Проводиться комплексне обстеження дитини, оформляється висновок про комплексну оцінку розвитку дитини, де зазначається певна кількість корекційних годин, визначають шляхи взаємодії. Мета дослідження полягає у визначенні шляхів удосконалення взаємодії фахівців інклюзивно-ресурсного центру з батьками дітей з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з батьками дітей з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу