dc.contributor.author |
Огар, Оксана |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-01T07:55:28Z |
|
dc.date.available |
2022-04-01T07:55:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Огар О. І. Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Огар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6087 |
|
dc.description.abstract |
Модернізація системи спеціальної освіти вимагає особливої уваги до формування в учнів базових передумов навчальної діяльності, однією з яких виступає мовлення. Одним із його компонентів, який відповідає за формування рецептивних і продуктивних граматичних навичок, є граматична складова мовлення. З лінгвістичної точки зору, це багаторівневе утворення, яке включає низку мовознавчих розділів таких як фонетика, морфологія, синтаксис, просторовий праксис. Засвоєння їх змістових характеристик є важливим компонентом повноцінного мовленнєвого розвитку дітей із особливими освітніми потребами. Мета дослідження ‒ визначити особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
96 |
uk_UA |