dc.contributor.author |
Василенко, Ольга Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-01T09:01:33Z |
|
dc.date.available |
2022-04-01T09:01:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Василенко О. В. Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Володимирівна Василенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 116 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6088 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток дітей з інтелектуальними порушеннями суттєво відрізняється від формування психіки дітей з типовим розвитком. Порушення емоційно-вольової сфери в дітей з порушеннями інтелекту швидше виникає як вторинне відхилення, яке формується на основі значного ураження пізнавальної та інтелектуальної сфери. Порушення емоційної сфери негативно позначається на всій діяльності дитини з порушеннями розумового розвитку: на працездатності; створює проблеми у навчанні; призводить до порушень соціальної поведінки тощо. Мета дослідження – вивчити вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
116 |
uk_UA |