Репозиторий Dspace

Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Василенко, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-04-01T09:01:33Z
dc.date.available 2022-04-01T09:01:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Василенко О. В. Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Володимирівна Василенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 116 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6088
dc.description.abstract Розвиток дітей з інтелектуальними порушеннями суттєво відрізняється від формування психіки дітей з типовим розвитком. Порушення емоційно-вольової сфери в дітей з порушеннями інтелекту швидше виникає як вторинне відхилення, яке формується на основі значного ураження пізнавальної та інтелектуальної сфери. Порушення емоційної сфери негативно позначається на всій діяльності дитини з порушеннями розумового розвитку: на працездатності; створює проблеми у навчанні; призводить до порушень соціальної поведінки тощо. Мета дослідження – вивчити вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 116 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись