Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Василенко, Ольга Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T09:01:33Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T09:01:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Василенко О. В. Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Володимирівна Василенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 116 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6088 | |
dc.description.abstract | Розвиток дітей з інтелектуальними порушеннями суттєво відрізняється від формування психіки дітей з типовим розвитком. Порушення емоційно-вольової сфери в дітей з порушеннями інтелекту швидше виникає як вторинне відхилення, яке формується на основі значного ураження пізнавальної та інтелектуальної сфери. Порушення емоційної сфери негативно позначається на всій діяльності дитини з порушеннями розумового розвитку: на працездатності; створює проблеми у навчанні; призводить до порушень соціальної поведінки тощо. Мета дослідження – вивчити вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Вплив емоційного розвитку на формування соціальної поведінки дітей з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 116 | uk_UA |