dc.contributor.author |
Гнезділова, Ольга Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-01T11:32:43Z |
|
dc.date.available |
2022-04-01T11:32:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гнезділова О. Г. Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Григорівна Гнезділова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6089 |
|
dc.description.abstract |
Проблема включення дітей з розладами спектру аутизму в освітній простір закладів загальної середньої освіти є досить актуальною, зважаючи на значне збільшення кількості таких дітей. Інклюзія покликана вирішити це завдання шляхом створення відповідних умов для навчання дітей з різними особливими освітніми потребами. З метою забезпечення ефективності інклюзивного навчання слід визначити актуальні проблеми, які потребують першочергового вирішення та сприятимуть успішній адаптації дітей з РСА в закладі освіти. Мета дослідження – розробити методичні рекомендації щодо реалізації індивідуального підходу до учнів з РСА в умовах інклюзивного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |