ElarK-PNU

Екологічне виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-04-04T07:05:45Z
dc.date.available 2022-04-04T07:05:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Марченко О. А. Екологічне виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Анатоліївна Марченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6090
dc.description.abstract У молодшому шкільному віці відбувається становлення бережливого ставлення до природи, а сформовані у цей період соціальні почуття і ставлення стають цінностями, які скеровують поведінку людей, визначають їх світогляд, вчинки протягом життя. Закладені у дітей основи екологічної культури впливають на їхнє ставлення до природи й у дорослому віці, проявляються у діях та вчинках, спрямованих на збереження та відтворення природи, гармонійну взаємодію з нею. Мета дослідження ‒ розробити програму екологічного виховання для молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Екологічне виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу