Abstract:
Однією з найбільш поширених є проєктна технологія навчання. Проєкт передбачає розробку теми, ідеї, детальне планування; спрямований на розвиток активного самостійного мислення здобувача вищої освіти, уміння знаходити й розв’язувати проблеми, залучаючи для цієї діяльності знання з різних галузей, уміти прогнозувати результати та можливі наслідки різних варіантів їх вирішення. Особливо вартісним у цій технології є те, що теоретичні знання, які отримує студент у процесі підготовки проєкту, він одразу реалізовує на практиці. Мета роботи – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику застосування методів і прийомів проєктувальної діяльності в процесі викладання мовознавчих і лінгводидактичних дисциплін в закладах вищої освіти.