dc.contributor.author |
Громик, Олександр Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-26T14:08:18Z |
|
dc.date.available |
2022-04-26T14:08:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Громик О. М. Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики: магістерська роб.: 011 Освітні, педагогічні науки / Олександр Миколайович Громик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6174 |
|
dc.description.abstract |
Головна мета контролю як дидактичного засобу управління навчанням – отримання зворотного зв’язку, забезпечення ефективності процесу навчання шляхом приведення до системи знань, умінь учнів, формування компетентності самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання навчальної діяльності учнів, формування у школярів прагнення до самоосвіти. Мета дослідження – аналіз, узагальнення і осмислення досвіду використання сучасних методів контролю, а також визначення психолого-педагогічних основ застосування тестового контролю при вивченні математики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
67 |
uk_UA |