ElarK-PNU

Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Громик, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned 2022-04-26T14:08:18Z
dc.date.available 2022-04-26T14:08:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Громик О. М. Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики: магістерська роб.: 011 Освітні, педагогічні науки / Олександр Миколайович Громик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6174
dc.description.abstract Головна мета контролю як дидактичного засобу управління навчанням – отримання зворотного зв’язку, забезпечення ефективності процесу навчання шляхом приведення до системи знань, умінь учнів, формування компетентності самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання навчальної діяльності учнів, формування у школярів прагнення до самоосвіти. Мета дослідження – аналіз, узагальнення і осмислення досвіду використання сучасних методів контролю, а також визначення психолого-педагогічних основ застосування тестового контролю при вивченні математики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 67 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу