dc.contributor.author |
Скавронська, Юлія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-02T06:51:16Z |
|
dc.date.available |
2022-05-02T06:51:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Скавронська Ю. О. Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Юлія Олегівна Скавронська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6198 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність статевого виховання учнівської молоді в сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, проституцією та злочинністю на статевій основі, поширенням порнографії, що руйнує психіку неповнолітніх. Усе це виявляється в недостатній підготовленості багатьох молодих людей до створення сім’ї, виконання родинних обов’язків, що нерідко спричинює розлучення. Мета дослідження ‒ аналіз методичних особливостей формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини під час вивчення біології у закладі загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) |
uk_UA |
dc.title |
Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
103 |
uk_UA |