ElarK-PNU

Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скавронська, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned 2022-05-02T06:51:16Z
dc.date.available 2022-05-02T06:51:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Скавронська Ю. О. Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Юлія Олегівна Скавронська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6198
dc.description.abstract Актуальність статевого виховання учнівської молоді в сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, проституцією та злочинністю на статевій основі, поширенням порнографії, що руйнує психіку неповнолітніх. Усе це виявляється в недостатній підготовленості багатьох молодих людей до створення сім’ї, виконання родинних обов’язків, що нерідко спричинює розлучення. Мета дослідження ‒ аналіз методичних особливостей формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини під час вивчення біології у закладі загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) uk_UA
dc.title Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 103 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу