Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванова, Валентина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-03T12:31:35Z | |
dc.date.available | 2022-05-03T12:31:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Іванова В. С. Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Валентина Степанівна Іванова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6208 | |
dc.description.abstract | Кожна людина у своєму житті обов’язково зіштовхується із серцево-судинними порушеннями. Вікові зміни органів і тканин, обмінні порушення призводять до гіпертонії, гіпертрофії міокарду, інфарктів, інсультів, серцевої недостатності, атеросклерозу судин та іншого, що скорочує життя і викликає цілий ряд обмежень. Ці явища стрімко наростають і молодіють. Мета дослідження ‒ обґрунтування й аналіз методичних особливостей, ефективних форм та методів вивчення будови та функцій серцево-судинної системи у процесі викладання біології у закладі загальної середньої освіти як передумови формування здорового способу життя та зменшення ризику розвитку серцево-судинних захворювань школярів у майбутньому та населення в цілому. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |