ElarK-PNU

Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, Валентина Степанівна
dc.date.accessioned 2022-05-03T12:31:35Z
dc.date.available 2022-05-03T12:31:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Іванова В. С. Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Валентина Степанівна Іванова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6208
dc.description.abstract Кожна людина у своєму житті обов’язково зіштовхується із серцево-судинними порушеннями. Вікові зміни органів і тканин, обмінні порушення призводять до гіпертонії, гіпертрофії міокарду, інфарктів, інсультів, серцевої недостатності, атеросклерозу судин та іншого, що скорочує життя і викликає цілий ряд обмежень. Ці явища стрімко наростають і молодіють. Мета дослідження ‒ обґрунтування й аналіз методичних особливостей, ефективних форм та методів вивчення будови та функцій серцево-судинної системи у процесі викладання біології у закладі загальної середньої освіти як передумови формування здорового способу життя та зменшення ризику розвитку серцево-судинних захворювань школярів у майбутньому та населення в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) uk_UA
dc.title Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу