ElarK-PNU

Становлення та етапи розвитку Кам’янецької дитячої художньої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Ніка Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-05-06T11:19:29Z
dc.date.available 2022-05-06T11:19:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бойко Н. М. Становлення та етапи розвитку Кам’янецької дитячої художньої школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / Ніка Миколаївна Бойко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6228
dc.description.abstract Творчість ‒ одна з найдавніших категорій, що супроводжує людину протягом всього її життя. Вирішальною є проблема виявлення та забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості, творчої самореалізації дитини, формування її активно-пізнавального, творчого ставлення до реального світу, уміння успішно орієнтуватися у різноманітних об’єктах та явищах, засобах, стратегії мислення. Мета дослідження ‒ розглянути особливості виникнення та розвитку творчих здібностей у дітей, вивчити взаємозв’язок творчих здібностей і наслідування, здійснити спостереження за усвідомленням дітей проявів розвитку власних умінь та здібностей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) uk_UA
dc.title Становлення та етапи розвитку Кам’янецької дитячої художньої школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу