dc.contributor.author |
Мостова, Марія Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-09T08:56:41Z |
|
dc.date.available |
2022-05-09T08:56:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мостова М. Р. Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Русланівна Мостова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6230 |
|
dc.description.abstract |
Чисельність дітей зі складними порушеннями у розвитку в Україні, як і в усьому світі та країнах ближнього зарубіжжя, із кожним роком зростає. Одним із аспектів соціальної реабілітації дітей є встановлення сприятливих взаємин у процесі спілкування та гри, де критерієм відновлення психічних функцій є самореалізація особистості в соціальній дійсності та грі. Одним із методів надання корекційної допомоги у розвитку дітей є використання гри як провідного виду діяльності у дошкільному віці. Мета роботи передбачає вивчення особливостей розвитку ігрової діяльності у дітей з різними мовленнєвими порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |