dc.contributor.author |
Столярчук, Катерина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-09T09:39:33Z |
|
dc.date.available |
2022-05-09T09:39:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Столярчук К. В. Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Володимирівна Столярчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6231 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі подолання шкільної неуспішності у молодших школярів є важливою проблемою. У дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку значною мірою вона обумовлена недостатньо повним розумінням ними змісту прочитаних текстів. Порушення у засвоєнні семантичної структури слова негативно впливають на розвиток зв’язного мовлення дитини, обмежують можливості розуміння зв’язних текстів. Самостійне засвоєння значення нових слів, з потоком яких дитина зустрічається в навчальній літературі, у цієї категорії учнів теж утруднене. Є і порушення техніки читання, що впливають на якість розуміння дітьми з порушеннями мовлення змісту прочитаного. Мета дослідження – з урахуванням особливостей розвитку осмисленого читання у молодших школярів з порушеннями мовлення скласти програму формування розуміння змісту прочитаного у дітей з порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |