Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Столярчук, Катерина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-09T09:39:33Z | |
dc.date.available | 2022-05-09T09:39:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Столярчук К. В. Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Володимирівна Столярчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6231 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі подолання шкільної неуспішності у молодших школярів є важливою проблемою. У дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку значною мірою вона обумовлена недостатньо повним розумінням ними змісту прочитаних текстів. Порушення у засвоєнні семантичної структури слова негативно впливають на розвиток зв’язного мовлення дитини, обмежують можливості розуміння зв’язних текстів. Самостійне засвоєння значення нових слів, з потоком яких дитина зустрічається в навчальній літературі, у цієї категорії учнів теж утруднене. Є і порушення техніки читання, що впливають на якість розуміння дітьми з порушеннями мовлення змісту прочитаного. Мета дослідження – з урахуванням особливостей розвитку осмисленого читання у молодших школярів з порушеннями мовлення скласти програму формування розуміння змісту прочитаного у дітей з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |