dc.contributor.author |
Цапок, Дарія Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-09T12:46:12Z |
|
dc.date.available |
2022-05-09T12:46:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Цапок Д. Л. Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарія Леонідівна Цапок. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6233 |
|
dc.description.abstract |
Формування лексичної складової мовлення є однією із важливих та актуальних проблем для сучасної логопедії, оскільки воно розвивається вже із самого народження дитини та до кінця життя лише поповнюється та удосконалюється. Лексична складова завжди є у всіх провідних видах діяльності дітей та безпосередньо впливає на їхній мовленнєвий і психічний розвиток. Від її сформованості у дитини із тяжкими порушеннями мовлення залежить її майбутній розвиток та адаптація в суспільстві. Мета дослідження – спираючись на дослідження актуального рівня розвитку первинного базового словника у дошкільників з ЗНМ теоретично обґрунтувати та розробити методику формування первинного (базового) словника у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
77 |
uk_UA |