dc.contributor.author |
Дашковська, Орися Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-10T12:27:37Z |
|
dc.date.available |
2022-05-10T12:27:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дашковська О. П. Інтенсифікація розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою художньої літератури: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Петрівна Дашковська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 120 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6237 |
|
dc.description.abstract |
До теперішнього часу не склалося цілісного бачення вирішення проблеми формування психофізіологічних передумов оволодіння зв’язним мовленням у дошкільників із ЗНМ. Відсутня науково обґрунтована методика, яка забезпечила б розвиток у дітей з ЗНМ психофізіологічних передумов оволодіння зв’язним мовленням в дошкільний період – найбільш сенситивний період для цих процесів. У зв’язку з цим виникає потреба в створенні різних моделей диференційованої корекційно-розвиваючої роботи з формування зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ, в тому числі і засобами дитячої художньої літератури, з урахуванням її можливостей і індивідуально-типологічних особливостей дітей. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та визначення шляхів інтеграції корекційно-логопедичної роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників з ЗНМ з урахуванням її інтеграції з різними освітніми галузями державного стандарту дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Інтенсифікація розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою художньої літератури |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
120 |
uk_UA |