Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дашковська, Орися Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-10T12:27:37Z | |
dc.date.available | 2022-05-10T12:27:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дашковська О. П. Інтенсифікація розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою художньої літератури: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Петрівна Дашковська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 120 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6237 | |
dc.description.abstract | До теперішнього часу не склалося цілісного бачення вирішення проблеми формування психофізіологічних передумов оволодіння зв’язним мовленням у дошкільників із ЗНМ. Відсутня науково обґрунтована методика, яка забезпечила б розвиток у дітей з ЗНМ психофізіологічних передумов оволодіння зв’язним мовленням в дошкільний період – найбільш сенситивний період для цих процесів. У зв’язку з цим виникає потреба в створенні різних моделей диференційованої корекційно-розвиваючої роботи з формування зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ, в тому числі і засобами дитячої художньої літератури, з урахуванням її можливостей і індивідуально-типологічних особливостей дітей. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та визначення шляхів інтеграції корекційно-логопедичної роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників з ЗНМ з урахуванням її інтеграції з різними освітніми галузями державного стандарту дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Інтенсифікація розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою художньої літератури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 120 | uk_UA |