dc.contributor.author |
Войтанович, Христина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-11T12:03:25Z |
|
dc.date.available |
2022-05-11T12:03:25Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Войтанович Х. В. Активізація мовлення у дітей з порушеннями інтелекту помірного ступеня шляхом застосування комп’ютерних технологій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Володимирівна Войтанович. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 112 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6243 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку теорії та практики спеціальної освіти в Україні, з поширенням світової тенденції гуманістичного ставлення суспільства до осіб з особливими потребами та підтримки сімей, що ними опікуються, особливої актуальності набула проблема педагогічної роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю, забезпечення цього процесу як у спеціальних закладах, реабілітаційних центрах для таких дітей, так і у закладах загальної середньої освіти, де ці учні перебувають на умовах інклюзії. Впровадження у корекційну роботу комп’ютерних технологій забезпечує полісенсорну основу для розвитку як мовлення, так і когнітивних процесів, створює умови для активної комунікації дітей з помірним ступенем розумової відсталості. Мета дослідження полягає в розробленні теоретично обґрунтованої та експериментально перевіреної комп’ютерної програми, що дозволить активізувати мовленнєву діяльність у дітей з помірною розумовою відсталістю молодшого шкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Активізація мовлення у дітей з порушеннями інтелекту помірного ступеня шляхом застосування комп’ютерних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
112 |
uk_UA |