dc.contributor.author |
Гергележиу, Любов Костянтинівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-11T13:15:16Z |
|
dc.date.available |
2022-05-11T13:15:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гергележиу Л. К. Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Любов Костянтинівна Гергележиу. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6245 |
|
dc.description.abstract |
Основним механізмом порушення лексичного і граматичного ладу мовлення у дітей зі стертою дизартрією є недорозвинення диференціації фонем, що викликає труднощі розрізнення лексем через нечіткість слухового і кінестетичного образу слова і особливо закінчень. З огляду на значний ступінь поширеності такого порушення, як стерта дизартрія, і той факт, що вторинне відставання у формуванні граматичної будови входить у структуру цього порушення, актуальним є виявлення характеру сформованості вмінь словозміни у цієї категорії дошкільників та оптимізація їх логопедичного супроводу. Мета дослідження ‒ виявлення стану розвитку та обґрунтування методичних рекомендацій щодо формування вмінь з словозміни у дошкільників із стертою дизартрією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |