Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Каченюк, Наталія Тарасівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T14:29:48Z | |
dc.date.available | 2022-05-11T14:29:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Каченюк Н. Т. Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Тарасівна Каченюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6246 | |
dc.description.abstract | Труднощі в оволодінні математичними поняттями у процесі навчання за даними різних авторів спостерігаються у від 15% до 40% учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти, при цьому простежується подальша тенденція до зростання їх кількості. У переважній більшості – це діти з порушеннями мовленнєвого розвитку, частина яких має комплексне порушення, що включає і мовленнєвий недорозвиток, і затримку психічного розвитку. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити рівень сформованості математичних уявлень у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку на початку освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 87 | uk_UA |