Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Огороднійчук-Грушевська, Ганна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T09:20:30Z | |
dc.date.available | 2022-05-13T09:20:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Огороднійчук-Грушевська Г. О. Особливості розвитку словникового запасу у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Олександрівна Огороднійчук-Грушевська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6255 | |
dc.description.abstract | Мовленнєвий розвиток дітей є провідним інструментом, за допомогою якого вони встановлюють контакт із оточуючими і завдяки якому відбувається їхня соціалізація. Як засвідчує практика, на сучасному етапі поширення комп’ютеризації, телебачення та інших технічних інноваційних засобів, які стали доступними й дітям дошкільного віку як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, обмежує безпосереднє спілкування дітей з іншими однолітками і дорослими, внаслідок чого збагачується їхня пізнавальна сфера і водночас гальмується мовленнєва. Мета дослiдження – обґрунтувати і розробити методику дослідження словникового запасу дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами у процесі ігрової діяльності і визначити рівні його сформованості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку словникового запасу у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |