ElarK-PNU

Особливості ставлення матері до дитини дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Белінська, Інна Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-05-19T08:44:34Z
dc.date.available 2022-05-19T08:44:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Белінська І. В. Особливості ставлення матері до дитини дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Вікторівна Белінська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6262
dc.description.abstract Дитячо-батьківські відносини в сім’ях з дітьми, які мають різні порушення розвитку, є важливою і одночасно складною проблемою. Можливо, що соціально-психологічна адаптація дітей із різними психічними і соматичними порушеннями залежить від вірної материнської поведінки. Матері, які виховують дітей з різними порушеннями в розвитку (у тому числі і з порушеннями мовлення), часто бувають пригніченими й відчувають провину через народження дитини з порушенням, внаслідок чого вони потребують додаткової допомоги психолога та супроводу логопеда. Мета дослідження ‒ вивчити особливості ставлення матері до дитини дошкільного віку із порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості ставлення матері до дитини дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу