Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гарасим, Ірина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-19T13:10:08Z | |
dc.date.available | 2022-05-19T13:10:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гарасим І. І. Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Іванівна Гарасим. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 127 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6264 | |
dc.description.abstract | На весь психічний розвиток дитини, її діяльність та поведінку негативно впливають вади мовлення. Обмеженість у мовленнєвому спілкуванні негативно відображається на формуванні особистості дитини, може викликати певні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних якостей характеру. Проблеми мовленнєвої діяльності та психічного розвитку завжди були актуальними для психології та спеціальної педагогіки. Метою дослідження є створення моделі взаємодії спеціалістів у процесі соціальної реабілітації вад психофізичного розвитку дітей-логопатів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 127 | uk_UA |