ElarK-PNU

Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарасим, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2022-05-19T13:10:08Z
dc.date.available 2022-05-19T13:10:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гарасим І. І. Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Іванівна Гарасим. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 127 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6264
dc.description.abstract На весь психічний розвиток дитини, її діяльність та поведінку негативно впливають вади мовлення. Обмеженість у мовленнєвому спілкуванні негативно відображається на формуванні особистості дитини, може викликати певні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних якостей характеру. Проблеми мовленнєвої діяльності та психічного розвитку завжди були актуальними для психології та спеціальної педагогіки. Метою дослідження є створення моделі взаємодії спеціалістів у процесі соціальної реабілітації вад психофізичного розвитку дітей-логопатів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 127 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу