dc.contributor.author |
Чумаченко, Орися Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-23T13:37:00Z |
|
dc.date.available |
2022-05-23T13:37:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Чумаченко О. С. Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Сергіївна Чумаченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6271 |
|
dc.description.abstract |
Навчання дітей з порушеннями мовлення є актуальним питанням у спеціальній педагогіці. Сформованість фонематичного сприйняття у дітей дошкільного віку сприяє розвитку вміння здійснювати звуковий аналіз слів, який сприятиме у подальшому оволодінню ними навичками читання та письма. Недостатньо сформоване фонематичне сприйняття впливає на розвиток звуковимови, чіткість, виразність мовлення, перешкоджає дитині засвоювати різні види навчальної діяльності. Мета дослідження – здійснити корекцію фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня) засобами дидактичних ігор. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |