ElarK-PNU

Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумаченко, Орися Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-05-23T13:37:00Z
dc.date.available 2022-05-23T13:37:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чумаченко О. С. Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Сергіївна Чумаченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6271
dc.description.abstract Навчання дітей з порушеннями мовлення є актуальним питанням у спеціальній педагогіці. Сформованість фонематичного сприйняття у дітей дошкільного віку сприяє розвитку вміння здійснювати звуковий аналіз слів, який сприятиме у подальшому оволодінню ними навичками читання та письма. Недостатньо сформоване фонематичне сприйняття впливає на розвиток звуковимови, чіткість, виразність мовлення, перешкоджає дитині засвоювати різні види навчальної діяльності. Мета дослідження – здійснити корекцію фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня) засобами дидактичних ігор. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу