dc.contributor.author |
Турос, Ганна Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-24T09:12:29Z |
|
dc.date.available |
2022-05-24T09:12:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Турос Г. А. Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Анатоліївна Турос. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6275 |
|
dc.description.abstract |
У дітей із загальним недорозвитком мовлення є специфічні труднощі у підготовці до оволодіння письмом. Різноманітність причин виникнення та складність механізмів розладів письма разом з різними типами динаміки дисграфії у дітей молодшого шкільного віку визначають необхідність виявлення засобів профілактики у дошкільному віці. Мета дослідження ‒ вивчити стан мовленнєвих і немовленнєвих передумов, що забезпечують формування письма у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення та розробити методичні рекомендації щодо формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |