Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Турос, Ганна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-24T09:12:29Z | |
dc.date.available | 2022-05-24T09:12:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Турос Г. А. Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Анатоліївна Турос. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6275 | |
dc.description.abstract | У дітей із загальним недорозвитком мовлення є специфічні труднощі у підготовці до оволодіння письмом. Різноманітність причин виникнення та складність механізмів розладів письма разом з різними типами динаміки дисграфії у дітей молодшого шкільного віку визначають необхідність виявлення засобів профілактики у дошкільному віці. Мета дослідження ‒ вивчити стан мовленнєвих і немовленнєвих передумов, що забезпечують формування письма у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення та розробити методичні рекомендації щодо формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |