ElarK-PNU

Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Турос, Ганна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-05-24T09:12:29Z
dc.date.available 2022-05-24T09:12:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Турос Г. А. Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Анатоліївна Турос. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6275
dc.description.abstract У дітей із загальним недорозвитком мовлення є специфічні труднощі у підготовці до оволодіння письмом. Різноманітність причин виникнення та складність механізмів розладів письма разом з різними типами динаміки дисграфії у дітей молодшого шкільного віку визначають необхідність виявлення засобів профілактики у дошкільному віці. Мета дослідження ‒ вивчити стан мовленнєвих і немовленнєвих передумов, що забезпечують формування письма у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення та розробити методичні рекомендації щодо формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування психічних процесів, що складають основу графічної навички у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу