dc.contributor.author |
Хеленюк, Вікторія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-24T10:33:41Z |
|
dc.date.available |
2022-05-24T10:33:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Хеленюк В. Ю. Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Юріївна Хеленюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6278 |
|
dc.description.abstract |
Всебічний гармонійний особистісний розвиток дітей з особливими освітніми потребами для подальшої позитивної соціалізації – головне питання корекційної освіти та сучасному етапі її розвитку. Багато дітей з числа осіб з особливими освітніми потребами складають діти з порушеннями мовлення. Показники мовлення та властивості особистості, їх взаємовплив мають бути в центрі уваги дорослих, які дбають про своєчасний та гармонійний розвиток дитини. Мета дослідження полягає у визначенні специфіки проявів особистості дітей, що мають порушення мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |