Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хеленюк, Вікторія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-24T10:33:41Z | |
dc.date.available | 2022-05-24T10:33:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Хеленюк В. Ю. Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Юріївна Хеленюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6278 | |
dc.description.abstract | Всебічний гармонійний особистісний розвиток дітей з особливими освітніми потребами для подальшої позитивної соціалізації – головне питання корекційної освіти та сучасному етапі її розвитку. Багато дітей з числа осіб з особливими освітніми потребами складають діти з порушеннями мовлення. Показники мовлення та властивості особистості, їх взаємовплив мають бути в центрі уваги дорослих, які дбають про своєчасний та гармонійний розвиток дитини. Мета дослідження полягає у визначенні специфіки проявів особистості дітей, що мають порушення мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |