Abstract:
Упродовж останнього десятиліття у спортивній гімнастиці відбулися суттєві зміни, зокрема зниження вікових меж для відбору і початку спортивної спеціалізації, підвищення складності змагальних вправ, удосконалення конструкцій гімнастичних приладів, введення вимог щодо використання захисного екіпірування, зміни у правилах суддівства і спеціальних вимогах та інші. Такі нововведення потребують удосконалених підходів до організації навчально-тренувального процесу гімнасток. Мета дослідження – підвищити ефективність фізичної підготовки спортсменок, які спеціалізуються у спортивній гімнастиці на етапі початкової спортивної підготовки (перший рік занять) з урахуванням структури їх спеціальної фізичної підготовленості та взаємозв’язків провідних фізичних якостей.