ElarK-PNU

Перегляд Кафедра журналістики по назві

Перегляд Кафедра журналістики по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Ужгородський національний університет, 2019)
    У статті проаналізовано вплив та роль телебачення на формування здоров’я як важливої життєвої цінності сучасної людини. З’ясовано, що в українському телеефірі транслюється ряд програм, які присвячені здоровому способу ...
  • Волковинський, Олександр Сергійович (КНУ імені Тараса Шевченка, 2014)
    Стаття містить теоретичне осмислення взаємозв’язків заголовка і публіцистичного тексту в аспекті рівня інформативності. Основна мета зводиться до з’ясування обумовленості рівня інформативності заголовка і публіцистичного ...
  • Насмінчук, Ірина Анатоліївна (Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019)
    У статті на матеріалі збірки О. Чорногуза «Діти колонії» досліджується публіцистичний контекст дихотомії «свій/чужий», яка реалізується в етнічній, соціальній і міфологічній площинах і особливо актуалізується в умовах ...
  • Почапська, Оксана Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    У статті мова йде про структурні складові національної освіти українця у концепції Івана Огієнка. Аналізуючи матеріали часопису «Наша Культура», редагованого Іваном Огієнком, автор структурує і визначає базові поняття ...
  • Насмінчук, Ірина Анатоліївна (Сумський державний університет, 2021)
    Авторка аналізує проблематику й поетику документально-публіцистичного видання М. Слабошпицького «Велика війна. 2014… Україна: виклики, події, матеріали». З’ясовується вплив мілітарного фактора на свідомість людини. Особливості ...
  • Колупаєва, Олена Миколаївна (Аксіома, 2018)
    У статті розглянуто нативну рекламу як передову технологію просування товару або послуги, ефективний спосіб побудови комунікації зі споживачами. Досліджено мовно-стилістичні особливості нативної реклами. Визначено, що ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2016)
    У статті розглядаються мовні особливості рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати вплив на споживача. Доведено, що за рахунок засобів виразності копірайтери надають рекламованому товару ...
  • Абрамович, Семен Дмитрович; Волковинський, Олександр Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У посібнику розглядається специфіка наукової журналістики. Детально висвітлюються питання, пов’язані з наукою як об’єктом публічної репрезентації, формами і методами наукового дослідження, системою організації науки та її ...
  • Насмінчук, Ірина Анатоліївна (Сумський державний університет, 2020)
    Авторка статті аналізує збірку публіцистичних статей С. Асєєва «В ізоляції», яка засвідчує суто особистісний досвід осмислення війни. Розглянуто співвідношення у текстах об’єктивної інформації і суб’єктивних вражень. ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2020)
    У навчальному посібнику висвітлено теоретико-методологічні та практичні питання розвитку PR-діяльності. Запропоновані завдання служать для теоретичної і практичної підготовки студентів до професійної діяльності у сфері PR. ...
  • Почапська, Оксана Іванівна (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016)
    У статті мова йде про основні методи, що використовують сучасні Інтернет-ЗМІ для привернення уваги аудиторії. Автор звертає увагу на те, що одним із найпопулярніших методів є провокація як метод загравання з аудиторією. ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2015)
    У статті розглянуто особливості редакторської діяльності Т.С. Еліота. Встановлено, що Т.С. Еліот був прихильником поширення культури різних країн, протилежних політичних поглядів і художніх смаків. Основним критерієм у ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Сумський державний університет, 2019)
    У статті розглядаються мова та стиль написання рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати маніпулятивний вплив на споживача. Об’єктом дослідження було обрано телевізійні реклами на провідних ...
  • Почапська, Оксана Іванівна (Сумський державний університет, 2019)
    Стаття репрезентує дослідження особливостей маніпулювання громадською думкою через використання стилістично маркованих текстів. Авторка ставить за мету вивчити залежності між стилістичною маркованістю тексту і довірою ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2017)
    У статті розглядаються мова та стиль написання рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати вплив на споживача. Доведено, що за рахунок засобів виразності копірайтери надають рекламованому ...