Abstract:
Проаналізовано теоретичні основи ефективної підготовки учнівської молоді до сімейного життя в умовах загальноосвітнього закладу. Визначено дієві форми підготовки старшокласників до сімейного життя. Описано соціально-педагогічний тренінг спрямований на те, щоб допомогти молодим людям набути систему знань про сімейне життя. Розроблено програму тренінгу "Моя майбутня щаслива сім’я". Програма включає теоретичну та практичну частину. Прописані методичні рекомендації по підвищенню ефективності підготовки учнівської молоді до сімейного життя в умовах загальноосвітнього закладу. Означено поняття «бути готовим до сімейного життя». Означена оцінка ефективності дії змісту соціально-педагогічного тренінгу по підготовці учнів старших класів до шлюбно-сімейних відносин. Описано результати порівняльного аналізу дослідження ролі батьків при вирішенні одружитися. На підставі аналізу отриманих даних контрольного зрізу, зроблено висновок про ефективний вплив проведеної роботи на когнітивний, емоційний та поведінковий компоненти уявлень старшокласників про майбутню сім’ю.