Кафедра журналістики

 

Останні додані

  • Насмінчук, Ірина Анатоліївна (Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019)
    У статті на матеріалі збірки О. Чорногуза «Діти колонії» досліджується публіцистичний контекст дихотомії «свій/чужий», яка реалізується в етнічній, соціальній і міфологічній площинах і особливо актуалізується в умовах ...
  • Lysytska, Olena; Pochapska, Oksana; Prosianyk, Oksana; Suprun, Volodymyr; Chastnyk, Oleksandr (MAGNANIMITAS, 2021)
    The article considers ways to intensify the language competencies of bilingual students during the simultaneous study of two or more foreign languages. The experiment and questionnaire were conducted to determine the ...
  • Mialkovska, Ludmila; Yanovets, Anzhelika; Solohub, Larysa; Pochapska, Oksana; Reshetnik, Hryhorii (INT JOURNAL COMPUTER SCIENCE & NETWORK SECURITY, 2022)
    This article examines the implementation problems of media-text discursive positions in the digital context, the means of strategies and scenarios for presenting and evaluating information, and image creation. The literal ...
  • Волковинський, Олександр Сергійович (КНУ імені Тараса Шевченка, 2014)
    Стаття містить теоретичне осмислення взаємозв’язків заголовка і публіцистичного тексту в аспекті рівня інформативності. Основна мета зводиться до з’ясування обумовленості рівня інформативності заголовка і публіцистичного ...
  • Насмінчук, Ірина Анатоліївна (Сумський державний університет, 2021)
    Авторка аналізує проблематику й поетику документально-публіцистичного видання М. Слабошпицького «Велика війна. 2014… Україна: виклики, події, матеріали». З’ясовується вплив мілітарного фактора на свідомість людини. Особливості ...
  • Насмінчук, Ірина Анатоліївна (Сумський державний університет, 2020)
    Авторка статті аналізує збірку публіцистичних статей С. Асєєва «В ізоляції», яка засвідчує суто особистісний досвід осмислення війни. Розглянуто співвідношення у текстах об’єктивної інформації і суб’єктивних вражень. ...
  • Почапська, Оксана Іванівна (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016)
    У статті мова йде про основні методи, що використовують сучасні Інтернет-ЗМІ для привернення уваги аудиторії. Автор звертає увагу на те, що одним із найпопулярніших методів є провокація як метод загравання з аудиторією. ...
  • Почапська, Оксана Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    У статті мова йде про структурні складові національної освіти українця у концепції Івана Огієнка. Аналізуючи матеріали часопису «Наша Культура», редагованого Іваном Огієнком, автор структурує і визначає базові поняття ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Ужгородський національний університет, 2019)
    У статті проаналізовано вплив та роль телебачення на формування здоров’я як важливої життєвої цінності сучасної людини. З’ясовано, що в українському телеефірі транслюється ряд програм, які присвячені здоровому способу ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2017)
    У статті розглядаються мова та стиль написання рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати вплив на споживача. Доведено, що за рахунок засобів виразності копірайтери надають рекламованому ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2015)
    У статті розглянуто особливості редакторської діяльності Т.С. Еліота. Встановлено, що Т.С. Еліот був прихильником поширення культури різних країн, протилежних політичних поглядів і художніх смаків. Основним критерієм у ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Аксіома, 2016)
    У статті розглядаються мовні особливості рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати вплив на споживача. Доведено, що за рахунок засобів виразності копірайтери надають рекламованому товару ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (Сумський державний університет, 2019)
    У статті розглядаються мова та стиль написання рекламних текстів у сучасному телеефірі з точки зору їх здатності здійснювати маніпулятивний вплив на споживача. Об’єктом дослідження було обрано телевізійні реклами на провідних ...
  • Почапська, Оксана Іванівна (Сумський державний університет, 2019)
    Стаття репрезентує дослідження особливостей маніпулювання громадською думкою через використання стилістично маркованих текстів. Авторка ставить за мету вивчити залежності між стилістичною маркованістю тексту і довірою ...
  • Абрамович, Семен Дмитрович; Волковинський, Олександр Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У посібнику розглядається специфіка наукової журналістики. Детально висвітлюються питання, пов’язані з наукою як об’єктом публічної репрезентації, формами і методами наукового дослідження, системою організації науки та її ...
  • Лівіцька, Оксана Вікторівна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2020)
    У навчальному посібнику висвітлено теоретико-методологічні та практичні питання розвитку PR-діяльності. Запропоновані завдання служать для теоретичної і практичної підготовки студентів до професійної діяльності у сфері PR. ...
  • Колупаєва, Олена Миколаївна (Аксіома, 2018)
    У статті розглянуто нативну рекламу як передову технологію просування товару або послуги, ефективний спосіб побудови комунікації зі споживачами. Досліджено мовно-стилістичні особливості нативної реклами. Визначено, що ...